Rattar...

Gomorron, gomorron hör fåglar sjunga glatt, gomorron, gomorron i kör.

Hoppas ni alla där ute mår bra.
Jag, Pigge Pingvin, har hittat ett nytt godis!
Jag vet att det inte är så nyttigt men på lördagar får man faktiskt äta lite godis dvs. om man har varit snäll i veckan. Det är lite som julklappar ... om du har busat under året så kanske inte tomten är lika generös med julklappar.

Det bästa med det här godiset är att om man köper just det här godiset så stöder man kampen mot bröstcancer.
De kommer från Ahlgrens bilar och heter "Rattar" och är helt rosa. Rosa och jättegoda - jag nallade bara en igår (jag lovar). Resten spar jag tills imorrn.



Så gör som jag gjorde igår...köp en massa påsar så stödjer ni en god sak...i dubbel bemärkelse (gott godis - stödjer bröstcancerforskning).

Mycket trevlig helg nu allesammans.

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0