1 dag kvar!!

Åh vad spännande!

Idag är det bara en dag kvar till det stora kalaset börjar. I dagarna tre skall Sydpoolen - mitt hem - hålla fest för alla badsugna och relaxare.

Jag, Pigge Pingvin, tänkte dansa och ha extra kulfredag och lördag från kl. 17.00. Då blir det ju VATTENDISCO i äventyrsbadet med massor av häftiga ljus och cool musik. Min kompis Peter, som några barn säkert känner igen från TV-barnprogrammet Amigo, kommer finnas där och underhålla tillsammans med min andra kompis Benita Jonsson. Självklart kommer jag finnas på plats och jag kommer vilja ha massor av kramar!
Så jag hoppas att ni och era föräldrar kommer hit för att dansa och kramas med mig.

En jätte, jättegammal bild på mig :), Pigge Pingvin (fast jag tror inte att jag hette det då) - jag var en smalis på den tiden...


...kolla bara på mig nu


Om ni blir sugna på mat så har både restaurangen och kiosken en massa rabatter på en massa godsaker....o rabatten är såklart 20%. Den röda tråden hela helgen är ju just talet 20.

Åh vad jag verkligen ser fram emot det här. Om ni inte vet vad som händer så kan ni alltid gå in på www.sydpoolen.se och läsa. Där ser ni allt som händer här på Sydpoolen i helgen.

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0