20, 20, 20

Hejhopp galopp

Talet 20 är mitt nya favorittal och snart är det ju dags. Dags för Sydpoolen att fylla 20 år.
En kompis till mig, Pigge Pingvin, håller på och skriver ihop ett pressmeddelande till alla tidningar och media så att Sydpoolen får lite rampljus på sig. Det skulle ju vara himla kul om lokaltidningen ville komma hit och skriva några rader om Sydpoolen (och mig) + ta lite häftiga kort.

Jag personligen tror att vattendiscot kommer att bli extra coolt så om de ville komma då och ta kort och göra ett repotage skulle det vara superkul.
Jag kommer att vara där och Benita kommer vara där och Peter Rylander (som hade barnprogrammet Amigo på teve för några år sedan) kommer vara där och underhålla.
Och det kommer ju bara kosta 20 spänn! Det är inte så jättemycket tycker jag.

Kolla lite på Sydpoolen pressida så kan ni läsa om vad som händer här på Sydpoolen i höst. För även efter helgens roligheter så kommer det komma en massa upplevelser och roligt skoj bl.a. mer vattendisco och skämthoppshow.




Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0