En vecka kvar...

Nu känns stämningen lite i huset här i Sydpoolen.
Sydpoolen fyller ju 20 år nästa vecka och vi kommer ha världens brakfest hela helgen fredag till söndag.

Alla mina beställningar börjar trilla in (hemliga, berättar inte vad det är :) ).

Det jag, Pigge Pingvin, kan säga reda nu är att det kommer att bli VATTENDISCO här i Sydpoolen med mig och en massa kompisar både på fredagen 25 september OCH lördag 26 september. Kl. 17.00 börjar vi SHARP.
Be here or be square!
Glömde berätta det viktigaste...det kommer bara att kosta 20:- ATT BADA OCH KOMMA IN PÅ DISCOT.

Kolla - häftigare kan det inte bli


Jag riktigt längtar till nästa helg. Det kommer ju också bli en hel del annat också.
Massor av rabatter, prova-på dyk för barn från 8 år och uppåt, prova på Sydpoolens gruppträningspass, ta simmärken och öva livräddning och mycket, mycket mer.
Varmt välkomna säger jag reda nu!

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0