NU ÄR DET FEST!

Ni skulle bara se hur det ser ut här i Sydpoolen!

Massor av ballonger överallt! Mörkblå, ljusblå, vita och orangea. Väldigt fint är det. Kika här så ser ni.



Massor av orangefärgade tröjor överallt!



och så finns det guldmynt och gratis morgonkaffé i entrén.

Idag är det ju också VATTENDISCO i äventyrsbadet med en massa skoj!
Jag kommer att vara där så att ni kan krama mig och så kommer jag dela ut GRATIS GLASS till alla barn också.
Det kommer bli så roooligt!

Södertäljes alldeles egna tidning - Länstidning - skrev några rader om vårt kalas. Mer kan ni läsa här.
Hoppas vi får massor av folk....som Sara säger i tidningen vore 2000 om dan superkul. Då får ju jag - Pigge Pingvin - förhoppningsvis massor av kramar!

Välkomna hit och hälsa på och tjata riktigt ordenligt nu på era föräldrar...det kostar ju faktiskt bara 20 kronor att bada i 4 timmar. Så billigt har det aldrig varit och badat tidigare!

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0