Träning för hela slanten

Nu är det hårdträning för hela slanten för alla Sydpoolens gäster och jag, Pigge Pingvin, tycker det är jättekul.

Nästan alla våra gruppträningspass är fullbokade och det är ju jättekul.
Mina favoriter är alla vattenpass (såklart!) men andra pass är också jättepopulära.
T.ex. går Afrodansen med Anita jättebra och det är nästan kö dit alla måndagar.




Ett annat pass som ser kul ut är alla body pump pass - men det har inte jag provat än. Jag har fått för mig att min tjocka mage är i vägen. Åh andra sidan vill jag ju inte heller bli av med den för hur kul är det att krama en pingvin med en massa magmuskler. Sydpoolens maskot dvs. jag :), lovar på heders och samvete att jag aldrig skall bli en pingvin som inte är gosig att krama.

Nu är det bara 2½ vecka kvar till mitt häftiga födelsedagskalas.
Boka in helgen 25 - 27 september redan nu. Speciellt kul kommer Sydpoolen vattendisco att bli tror jag.
Det kommer köras både fredag och lördag kl. 17 - 21. Jag ser fram emot det redan nu!

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0