Pigg pigg!! ...

Hej på er alla glada

Som ni kanske läste av det jag skrev igår så fyller Sydpoolen (mitt "lilla" hem") år i slutet av september.
20 hela år!
Det blir en massa skoj här då med UTLOTTNINGAR, TÄVLINGAR, TIPSPROMENAD, roliga och lärande AKTIVITETER för barn där de kan prova LIVRÄDDNING och prova att ta olika SIMMÄRKEN. Det kommer också blir VATTENDISCO och EXTRA ÖPPET i ÄVENTYRSBADET. Vad sägs om det!!
Nu tror inte jag att jag får skvallra om det här.



Simmärkena har Sydpoolen till försäljning i sin kundtjänst och där hittar du alla märken som finns.
Jag fick även höra att bara vi här på Sydpoolen kommer börja sälja ett eget specialmärke!

Piggemärket!

Mitt alldeles egna märke. Häftig grej eller hur.

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0