Vatten...bara vanligt vatten

Hej svejs på er alla blötdjur.

Hoppas ni mår bra en sån här suverän dag som den här dagen är!

Jag har precis pratat med en chef här....japp, lilla jag Pigge Pingvin pratar med de högsta hönsen här.
Jag frågade om mitt alldeles egna simmärke och mina idéer om vad man skulle kunna göra för att kunna köpa det.
Under Sydpoolens jubileumshelg 25 - 27 september så kommer jag ge alla barn och föräldrar ett extra bra pris på märket och det kommer kosta 20 kr istället för 30 kr. Bra va!?
Det roliga med det här simmärket är att både du som barn och du som föräldrer måste vara med och göra de saker som ingår:
- hoppa från trampolinen
- åka i den långa rutschbanan
samt en hemlis som jag inte avslöjar än.


I vilken sekund som helst kommer jag få se hur märket kommer se ut och det är så spännande. Så fort jag fått det så skall jag lägga upp en bild här så att ni ser hur det ser ut.

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0