Fullt drag när Sydpoolen hade Karneval!

Hej mina vänner!

Nu var det länge sedan jag skrev något. Här på Sydpoolen har det varit fullt hålligång! Vi håller på med simskolor, sommarsimskolor, summercamp, gruppträning, äventyrsbadsbus och massor av annat. Sedan har jag behövt vila upp mig lite efter Karnevalen som var den 27/3. Det var såå kul!! Show, dans, god mat, vattenlekar och annat stoj hela natten. Jag brukar gå och lägga mig tidigt men denna kväll kunde jag inte låta bli att stanna uppe och vara med i festligheterna. Helt underbart avslut på våra tropiska veckor.









Som ni ser på bilderna var det en härlig show!

Hoppas att ni har tid att komma förbi och hälsa på mig innan sommaren startar. Vi har massor av kul på gång.
Pigg Pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0