Pigge modebloggar.

Hej, mina kära vänner!

Underbara Tisdag! Det är ett mysigt väder här i Södertälje och på Sydpoolen surrar det av rörelse, precis som vanligt! Gick en sväng i badet och hälsade på kamrater och glada barn i morse. Alltid lika härligt med leenden på morgonen.

När man är lite av en lokalkändis, som jag skulle vilja säga att jag är, är det ganska viktigt att tänka på hur man ser ut. Jag ser alltid till att ha välkammade fjädrar och nyborstade tänder. Sedan har jag läst på lite om det där med mode. Det finns massor av tjejer och killar där ute som har stenkoll på vad man ska ha på sig.
Själv har jag fastnat lite på pirattemat. Tycker att det verkligen är min stil. Det är väl ändå viktigast?


Dagens outfit! Enkelt är bäst. Bandana känns så rätt på mig.


Kolla också in piratmodet på catwalken!
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/sofismode/article6532834.ab

Nu ska jag ut och leka i äventyrsbadet.

Pigg Pigg!!



Kommentarer
Postat av: Therése

vilken underbar blogg!! :)

2010-05-01 @ 15:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0