Sydpoolen i tidningen

Hej alla bästa Piggefans i hela världen

Vilket snölandskap vi har!
Det ser ut som farbror snö har pudrat hela Södertälje i florsocker.
Jättefint är det, tycker ni inte.

Jag, Pigge Pingvin, gillar ju snö mycket som ni säkert redan förstått. Pingvin och allt som jag är.
Just nu så har äventyrsbadet Sydpoolen, mitt hem - det bästa hemmet i hela världen - kommit med i LT (Södertäljes Länstidning). De skriver om året som var vilket ni kan läsa mer om här
http://lt.se/nyheter/1.702505-bra-ar-for-sodertaljes-besoksmal.
Häftigt eller hur. Juni gick riktigt bra för Sydpoolen och då hade vi ju premiär för mitt alldeles egna Piratland - Pigges Piratland. Så jag tar åt mig hela äran för att det gick bra för Sydpoolen då....hihi.

En och annan besökare har varit här och hälsat på under jul- och nyårshelgen. Här är en som varit här och simmat. Han konstaterade bl.a. att Sydpoolens kunder är i god form! Vilket gott betyg för det är ju precis det som jag, Pigge Pingvin, vill att alla skall vara i....i god form alltså.

http://blogg.aftonbladet.se/bengt-bengt/2010/01/sydpoolen-i-sodertalje-som-annan-del-av-varlden

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0