20% rabatt på nästa badbesök!

Sommar och sol...
...bad i en pool på Sydpoolen!


Ååååå vad härligt det är med sommar! Och för att ni ska få ha så roligt som möjligt när ni kommer hit på besök har vi gjort i ordning gräsmattan utanför äventyrsbadet. Där finns hoppborgar, waterslide, en liten plaskdamm och en massa leksaker man kan låna. Spela kubb, volleyboll, plockepinn eller spela fotboll. Eller kanske vill du bara njuta av solen i solstolarna? Läs gärna om vad som hände här förra sommaren! Då var det full rulle!

I sommar kan du spara din entrébiljett till badet och lämna in den vid nästa besök för att få 20% rabatt. Bra va?

Vår härliga gräsmatta. Den är riktigt stor!
 


Nu är det ju Fotbolls-VM också. Någon som följer det? Här kan ni läsa allt om fotbollsfesten. Vad hejar ni på nu när Sverige inte är med? Jag har inte bestämt mig men jag vet att några av mina vänner hejar på Argentina och Brasilien.

Nu ska jag ut och njuta av sommaren!
Pigg Pigg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0