Så varvar du ned i sommar...

Unna dig något lyxigt i sommar!
På semestern kan det vara mysigt att ta en dag och bara rå om sig själv. Jag vill bara tipsa om att du kan göra det här på Sydpoolen i Södertälje. Sydpoolen SPA erbjuder underbara behandlingar för hela kroppen. Varför inte pyssla om fötterna lite extra? Mår fötterna bra mår hela kroppen bra, brukar alltid mamma pingvin säga!


Härliga bubbelpoolen på Sydpoolen SPA.



Annars vill jag rekommendera deras Må Bra Kur - Kroppspeeling och lång härlig massage. Får mig alltid att känna mig som en helt ny pingvin! När du bokat en behandling har du självklart också tillgång till resten av anläggningen med motionsbassänger och äventyrsbad. Mysigt va?

Pigg Pigg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0