Snart Sommarlov!!


Hejsan svejsan alla vänner!

Förra veckan var det en massa studentfirande här i Södertälje. De såg ut att ha jättekul! Denna vecka kan jag tänka mig att det är en massa andra som går sina sista dagar innan sommarlovet. SOMMARLOV!! Wow, vad roligt! Hoppas att ni alla kommer att ha en kanonsommar och att ni självklart passar på att hälsa på mig på Sydpoolen.

Denna vecka startar sommarchemat för vår gruppträning. Vi har allt möjligt - Spinning, BodyPump, Step, Pilates, Yoga, Vattengympa och mycket mer. Här kan du gå in och kolla själv.

Nästa vecka startar sommarsimskolan och summercamp. Från och med nästa vecka har vi lite andra öppettider på äventyrsbadet också. Vi kommer ha öppet mellan 10 - 18 varje dag. Men gymmet, motionsbadet och relaxen har ordinarie öppettider. Nästa vecka startar vi också med obegränsad badtid!! Då kan du stanna så länge du orkar! Eller i alla fall tills vi stänger.

Våra hoppborgar är på plats nu också. Tyvärr är de lite platta just nu... ser ut som om det ska börja regna. Men så fort solen kommer fram är det bara att ut och studsa! Jag älskar hoppborgar.


Hoppborgstajm med vänner!



Hoppas ni kommer förbi.
Pigg Pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0