Hoppborgar och waterslide!

Mysiga sommarväder!

Det är så härligt med sol och värme. Idag är det massor av skolklasser som är och hälsar på innan sommarlovet. De passar på att få lite solsken också ute på Sydpoolens gräsmatta. Där har vi nu blåst upp våra hoppborgar och vi har också fått en waterslide. Det ser såå kul ut! Kom hit och testa vettja!

Ute i solen!


Vill påminna om att ni kan boka er på simskola, babysim och minisim till hösten redan nu. De vuxna kan också boka sig till vuxensim och vattengympa. Kolla på vår hemsida www.sydpoolen.se. Där står all information.

Själv har jag blivit lite av en datanörd över vintern. Finns ju på Facebook numera. Gå gärna in och bli vän med mig :) http://www.facebook.com/sydpoolen Sen är det bloggen och så lägger jag upp lite filmklipp på YouTube ibland. Dem kan du se här: http://www.youtube.com/user/sydpoolen.

Nej, nu ska jag ut i solen! Kanske vågar testa ett åk på vår waterslide.

Pigg Pigg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0