Pingviner gillar också inredning.

Jodå, idag bloggas det också!
Lovade ju att jag skulle bli duktigare på det. Jag är en pingvin som håller mitt ord!
Har suttit ute på gräsmattan här på morgonen och filosoferat. Nästa torsdag ska de ju stänga äventyrsbadet hela dager för lite reparationer. Ganska trist, men det är sådant som måste göras. Som tur är slipper jag hjälpa till - har så svårt att greppa en hammare.

När det gäller reparationer och renoveringar är jag inge vidare. Annat är det gällande inredning! Har ni sett vad tjusigt det är här nu? Jag tycker att växter är viktigt. Blir mer levande och mysigt. Tycker också att det är fint att få in lite vatten samt att ha stooora fönster så det blir ljust och luftigt. Vad tycker ni är fint? Är så nyfiken på hur ni alla bloggläsare har det i era hem.

Har piffat och fixat lite i badet.


Inredning är ju precis som mode något som många är intresserade av och bloggar om. Här är en jättefin blogg som jag hittade http://anglarnashus.blogspot.com/. Finns en massa fler man kan bli inspirerad av så det är bara ut och surfa! Du kan även hitta många roliga butiker på nätet t.ex. www.bluebox.se eller www.roligaprylar.se

Snart är det äntligen dags för summercamp och sommarsimskola! Finns ett fåtal platser kvar om ni är intresserade. Ring 08 554 428 01 eller maila [email protected] om ni vill boka.

Pigg Pigg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0