Discodans i vågor!

Tjohooo!!

Solen skiner och det har börjat bli liite varmare. Åh, så mysigt!
Förra veckan var det sportlov här i Stockholmstrakterna och en och annan badsugen var och hälsade på mig på Sydpoolen. Det var en kanonbra vecka och jag hoppas att alla hade jättekul.
Jag, Pigge Pingvin, bjöd på chokladpengar, kramades och hade lite barngympa vid strandkanten av äventyrsbadet. På Lördagen var det disco och härlig stämning med dans till discotoner och neonljus. Om ni missade detta får ni en ny chans till att skaka på rumpan i vågorna. Lördag 12/3  och Lördag 20/3 15.00 - 18.00 rockar vi loss! Hoppas att ni kommer förbi


Jag och min piratkompis hänger vid äventyrsbadet!


Under sportlovet har man även fått chansen att testa på att dyka med tuber i våra bassänger. Wow, vad kul det såg ut att vara och barnen var jätteduktiga! Detta kommer man också ha möjlighet att göra under de kommande veckorna.

Prova på dyk:
V. 10 Torsdag och Fredag.
v.11 Lördag och Söndag.
v.12 Lördag och Söndag.

Vi busar i grönskan.



Glöm inte att kika in på min Facebook.
Pigg Pigg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0