Missa inte karnevaltåg och sambatoner på Sydpoolen!

Heeeeeeeej!!!

Jag måste berätta något jättekul som kommer hända här på Sydpoolen.
Nästa Lördag, alltså den 27/3, blir det Brasiliansk fest! Det kommer bli såå häftigt.

Man får chansen att uppleva Brasilien på riktigt (fast här i Södertälje). Kom hit och dansa med i de gungande sambotonerna, testa på capoeira (Brasiliansk kampsport) och delta i karnevalståget! Självklar är det tropiska äventyrsbadet öppet för badsugna!


Karneval!



11.00 - 18.00 Ta med hela familjen på brasilianskt äventyr i hisnande vågor!

20.00 - 03.00 Vi slår upp dörrarna igen för alla som är 20 år eller äldre. Biljetterna för kvällens brasilianska show och bad kostar 150 kr och då ingår mat. För att delta krävs förköpta biljetter som finns i Sydpoolens reception. Den brasilianska restaurangen Viva Brasil står för maten.

Jag i min brasilianska outfit!



Detta, mina vänner, är något ni inte vill missa!

Pigg Pigg!!


Kommentarer
Postat av: Pia

Låter jättekul!!

2010-03-18 @ 09:56:29
Postat av: Simon

Oj, vad synd att man inte kan komma. Verkar vara en kul grej. /Simon

2010-03-18 @ 09:57:23
Postat av: jcskljj

Fett nice!!!!

2010-03-18 @ 09:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0