Pigge presenterar Sydpoolens Summercamp 2010!!

Tjohej tjohopp!!

Idag skiner solen och det är så härligt! Det får mig och mina vänner att börja planera inför sommaren här på Sydpoolen. Jag längtar efter sommarlovet för då brukar det vara en massa glada barn här och det är så kul. Vad ska ni hitta på i sommar? Jag har ett litet tips!

Sydpoolen kommer ordna Summercamp vecka 24 och vecka 25 för barn mellan 7 - 12 år.
Man bokar sig för en vecka späckad med aktiviteter. Bland annat kommer man ha simskola, simhopp, vattengympa, trampolin, skogslekar och självklart en massa bad!!

Var en hel vecka bland pooler och rutschkanor i sommar!


Vecka 24 Mån - Fre 09.00 - 16.00 kostar 1590:- /barn
Vecka 25 Mån - Tor 09.00 - 16.00 kostar 1290:-/barn


I priset ingår alla aktiviteter, lunch, mellanmål, 1 t-shit och en vattenflaska.

Tänk dig att vara här hos mig heeeela dagarna i en hel vecka! Det låter som en jättekul grej. Så säg till mamma och pappa för det går att boka sig redan nu. Jag hoppas jag träffar er i sommar!

Pigg Pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0