Pingvin på promenad i Södertälje Centrum!

Tjenixen alla sportlovslediga!!

Ute är det kyligt och kallt, men inne hos mig på Sydpoolen är det mysigt och varmt! Jag och mina vänner laddar upp inför de kommande tropiska veckorna. Allt drar igång i morgon och det ska bli så kul! I förrgår var jag ute på promenad i Södertälje centrum för att sprida budskapet om Sydpoolens hisnande rutschkanor och böljande vågor. Jag träffade en massa härliga människor och hade otroligt trevligt! Det är alltid skönt att vara ute och få lite frisk luft men jag är en pingvin som trivs bäst i värme. Kanske den enda pingvinen som mår bäst i tropisk härlig temperatur. Som tur kan man alltid plumsa i äventyrsbadet och svalka av sig om det blir för varmt.

Promenad i snön.



Jag är en pingvin som annars trivs bäst hemma bland bubbelpooler och hopptorn. Men man måste ju våga sig ut i världen ibland eller hur? Var det någon som såg mig på promenad i Södertälje Centrum? Igår var jag i Stockholm också. Mycket äventyr för mig! Kommer ett inlägg om det senare.


Man måste besöka leksaksaffären om man är på shoppingrunda!


Jag hoppas verkligen att ni passar på och hälsar på mig på Sydpoolen nu när ni är lediga och allt!
Idag ska jag till Ragnhildsborgsbacken, vi kanske ses?!

Pigg Pigg!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0