Vill du se en stjärna? Se på Pigge!

Tjenamors tjenamors!

Idag är ännu en dag med kanonväder! Härligt härligt...
badet är det lugnt och skönt just nu men det kommer nog att dra igång senare på eftermiddagen. Jag har strosat omkring och umgåtts lite med mina fans. De har alla berömt mig för min sköna piratstil som jag skrev om i förra veckan.


Scnenen är inget nytt för mig.



Som den scenvana pingvin jag är blev jag ganska intresserad av artikeln i Länstidningen idag. Det kommer att ordnas en talangtävling 18:e och 31:a maj. Eftersom att jag redan är en upptäckt stjärna så låter jag nog andra få en chans denna gång men det låter kanonkul! Förresten är inte sång riktigt min starka sida..
Läs gärna mera om detta i länken nedan.

 http://lt.se/kulturnoje/1.821032-ar-du-en-stjarna-sok-till-ny-talangtavling


Hur som helst såg jag att det nu går att boka sig till höstens vattengympakurser. Det är för de vuxna, men de ska ju också ha något kul. Snart kommer höstens barnsimkurser också ut, så det finns något för alla.

Nej, nu ska jag ut och underhålla mina besökare i äventyrsbadet..

Pigg Pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0