Dra igång Lördagen med Zumba Party!!



Goooodmorgon alla morgonpigga!

Idag är jag lite segstartad. Brukar kunna vara det så här mitt i veckan. Igår var jag uppe sent också och kikade på när alla glada tränade Box här i Sydpoolen. Puh! Vad jobbigt det ser ut.

Alla behöver vi olika saker för att vakna på morgonen. Vissa behöver frukost, kaffe eller en dusch. Andra en promenad, lite tvtittande eller morgontidningen.

Om du känner dig lite seg och trött på Lördag kan jag lova att du kommer bli pigg om du kör Zumba Party!
Peppande partymusik och härlig dans fungerar alltid! Passet är 14.00 på Lördag och du bokar som vanligt via webben eller receptionen. Kul va?!

Välkomna!
Pigg Pigg!!


PS. Nu har bokningen till simkurserna dragit igång och det mailas och ringer för fullt. Hörde att idag är telefontiderna 11 - 18 så vill ni boka in er på babysim, minisim, simskola eller vuxensim är det bara att ringa 08 554 428 05/17.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0