Hej alla mina vänner!

Det var längesen jag kikade in på min egna blogg - men det ska det bli ändring på nu!
Jag har varit med om så mycket roligheter hela sommaren och hösten så jag vet inte vad jag ska börja med att berätta!
Jag har i alla fall skaffat mig en massa nya kompisar här på Sydpoolen, men jag har också blivit väldigt bra vän med killarna i Assyriska & Syrianskas fotbollslag och med tjejerna & killarna i SBBK!

Här kommer några bilder från matcherna jag har varit på!


Jag & min kompis i Syrianska!


Jag leker TV-reporter, hihi!


Jag & min kompis Benita

Innan matchen så frågade dom om jag kunde lämna över matchbollen, jag var lite nervös, men eftersom det är en så stor ära tackade jag ju självklart ja!



I somras så anordnade även Södertäljetidningen Newz en skatetävling bredvid Sydpoolen och självklart ville jag också vara med och åka!



Titta på det här klippet - vad tokig jag är!




Jag kommer att vara ute på fler äventyr och jag hoppas att vi kommer att träffas! Kom gärna fram till mig och säg hej om vi ses!

Ha det bra,
PIGG PIGG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0