Pigges Julklappstips nr 6

Hej svejs i tomteskogen

Vad snabbt tiden går. Den bara flyger fram i blixtens hastighet - och snart innan vi vet ordet av så är det dagen före dopparedagen. Det är så man brukar kalla dagen före julafton den 23 december. Fråga mig inte varför .... det låter rätt kul. Vad ska man egentligen doppa? Sig själv i plurret kanske? Det skulle jag, Pigge Pingvin, tycka om.

Varför inte ta hela familjen och doppa er i äventyrsbadets Sydpoolens härligt tropiska vatten som alltid håller 28 grader. Om du blundar kan du låtsas att du är utomlands någonstans och ligger i vågorna och guppar med en cocacola i handen. Onsdagen den 23 december stänger Sydpoolen först kl. 18.00 så ni hinner busa och bada ett bra tag.

Jag är värsta linslusen


PIGGES JULKLAPPSTIPS NR 6
Jag glömde ju bort att skriva sist att vi här på Sydpoolen har barnpassning och självklart skall du passa på att göra din alldeles egna julklapp till mamma och pappa då. Det kommer ju att finnas massor av pyssel och knåp här att göra något riktigt fint med, så säg till att du vill komma hit...den 17:e december öppnar vi upp första gången.

PIGGES JULKLAPPSTIPS HITTILLS:
- nr 5
- nr 4
- nr 3
- nr 2
- nr 1

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0