En läskig tipspromenad

Gomorron alla höstlovslediga barn

Hoppas alla ni som var här i Sydpoolen igår hade riktigt roligt för det hade jag, Pigge Pingvin.
Alla barn som var med på barngympan som jag har på äventyrsbadets strand kl. 16.00 varje dag (ej lördagen) hade iaf skoj för det såg jag med mina egna stora pingvinögon. Kom dit idag om du har möjlighet.
Jag och barngympaledaren (utklädd som pirat....gggrrrhhhhh) hoppar och skuttar och leker med alla barn.
Titta här så ska ni få se! (Eftersom jag vill ha en massa kompisar så måste du bli kompis med mig, Pigge Pingvin, först).

Headbanging på äventyrsbadets Sydpoolens strand...woooohoooo


Sedan är det ju Halloween snart...buuuuu!
Jag har fixat lite skoj här i Sydpoolen och har en läskig tipspromenad runt hela huset med massor av buuhusiga frågor. Om du går tipspromenaden här så och får alla rätt så kan du vinna lite coola priser, så passa på att va med när du ändå är här. Mamma eller pappa kan nog hjälpa till så att du får alla rätt (föräldrar kan vara bra att ha ibland eller vad säger ni).

Glöm inte bort heller att det är discotajm snart. På lördag 31 oktober kl. 14.00! drar jag igång och discodansar ute i äventyrsbadet. Innan dess mellan kl. 12 - 14 kan alla barn som kommer utklädda fotas tillsammans med mig, Pigge Pingvin, ute i Sydpoolens entré.
See you all there!

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0