Tacos och maracas

Hola

Jag är sugen på tacos!
Jag, Pigge Pingvin, har fått en till helt ny outfit. Visst är jag fin.
När jag fick mina nya kläder så blev jag helt plötsligt jättesugen på tacos. Men det kanske inte är så konstigt för mina nya kläder är ju från Mexico (ett land långt bort från Sverige). Kika här på världskartan så får ni se vart det ligger och vad alla säger så äter de massor av tacosmat där.

Jag har fått nya kläder p.g.a. Sydpoolens tropiska jättesatsning och de vill att jag skall vara med på ett hörn och spexa. Om ni har vägarna förbi den 4 mars!! och en månad framåt så kommer ni se en massa häftiga saker som händer här i äventyrsbadet Sydpoolen. Skriv en massa lappar till mamma och pappa och lägg runt överallt hemma hos er så ni inte glömmer bort vad som händer då. Tjoho vad jag ser fram emot det.

Snygga upphottade jag alias Pigge Pingvin



Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0