Pigges Julklappstips nr 8

Jul, jul strålande jul...

Åh nu är det inte långt kvar!
Jag, Pigge Pingvin, menar till JULAFTON såklart. Det skall bli så roligt att busa runt här i äventyrsbadet Sydpoolen med mina pingvinkompisar och äta en massa god sill. Det är nämligen det jag skall göra under julhelgen. Förresten, tycker ni om sill?
Jag kom ihåg att när jag var lite yngre så tyckte jag inte om sill så mycket men nu älskar jag det.
Om ni provade förra året men inte tyckte om det så prova igen detta år....vem vet. Ni kanske tycker om det jättemycket denna gång.

PIGGES JULKLAPPSTIPS NR 8
Jag vet att jag tjatar men presentkort till Sydpoolen går att använda till så mycket, så jag kan hålla på i evigheter att tipsa er om en massa saker. Just idag tänkte jag tipsa extra om presentkort till Sydpoolens häftiga kurser. Det spelar ingen roll hur gammal du är - det finns något för alla här i mitt lilla hem. Barnsim med babysim, simskola, vuxensim, vattengympa och crawlkurs. Ibland satsas det även på extra roliga kurser som självförsvar och barngympa så om du är intresserad av det - håll ett öga på www.sydpoolen.se.

Mitt, Pigge Pingvins, snygga presentkort


PIGGES JULKLAPPSTIPS HITTILLS:
- nr 7
- nr 6
- nr 5
- nr 4
- nr 3
- nr 2
- nr 1

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0